تولید محتوا برای سایت با هوش مصنوعی

چگونه به کمک هوش مصنوعی برای سایت تولید محتوا کنیم؟

به تولید محتوا با هوش مصنوعی آشنا هستید؟ چگونه می‌ توان با ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوای خلاقانه‌ ای داشت؟ روند تولید محتوا با هوش مصنوعی به محتوا نویس این امکان را می‌ دهد تا بتواند موضوعات وبلاگی منحصر به فرد و با کیفیتی تولید کند. جنبه خلاقانه این روند می‌ تواند برای نویسنده سرگرم کننده باشد، اما موضوع تنها این نیست، چون جنبه علمی هوش مصنوعی بسیار پیچیده‌ تر از این است. از طرفی تولید محتوا فرایندی پیچیده و زمان بر است، اما محتوا نویسی با استفاده کردن از هوش مصنوعی، در کنار تلاش خود می تواند خروجی کار را افزایش دهد، بدون آن که تاثیری بر کیفیت محتوا داشته باشد. در این مقاله تولید محتوا برای سایت با هوش مصنوعی را بررسی می کنیم.

آشنایی با تولید محتوا برای سایت با هوش مصنوعی

اساس کار تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی به این معناست که این تکنولوژی نرم‌ افزارهای مختلف محتوایی را برای محتوا نویس ایجاد می‌ کند. این نرم‌ افزارها با توانایی بالایی که دارند می‌ توانند محتواهای مختلف در وب سایت‌ های فروشگاهی آنلاین و یا بسیاری از رسانه‌ های اجتماعی، صفحات لندینگ، کتاب‌ های الکترونیکی، فهرست محصولات، ایمیل‌ ها و غیره را به راحتی بنویسند. در صورت استفاده از هوش مصنوعی حتی امکان تولید کردن محتواهای صوتی و تصویری هم وجود دارد.

ابزارهایی که در ارتباط با هوش مصنوعی مطرح می‌ شوند، مهارت‌ های مختلفی را به کاربر ارائه می‌ دهند. برخی از این مهارت‌ ها به این شکل است که کاربر تنها با کلیک کردن بر روی یک دکمه می تواند به صورت انبوه پست‌ های وبلاگی تولید کند. این در حالی است که برخی دیگر از ابزارها جهت انتخاب کردن موضوع ایمیل تاثیر بسیار زیادی دارند. به طور کلی همان طور که اشاره کردیم، این تکنولوژی می‌ تواند در کنار تلاش‌ های معمول محتوا نویس، میزان خروجی این کار را افزایش دهد، بدون آن که هیچ تاثیر منفی بر روی کیفیت آن بگذارد.

نحوه تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی

ابزارهایی که در هوش مصنوعی جهت تولید محتوا معرفی می‌ شوند، در واقع محتوا را از هیچ سایت یا وب سایتی نمی‌ گیرند. این ابزارها به اعلان‌ هایی نیاز دارند که با استفاده از آن ها بتوانند محتوای مورد نظر را به وجود بیاورند. در این حالت محتوا نویس می تواند ایده‌ های مربوط به لحن، صدا، توضیحات و دیگر عناصر کلیدی را وارد کنند، دقیقا پیش از آن که ابزار هوش مصنوعی اقدام به تولید محتوا کند. البته این روند بیش تر از چند ثانیه طول نمی‌ کشد.

کار ابزارهای تولید محتوا در هوش مصنوعی با استفاده از تولید زبان طبیعی NLG و مدل‌ های پردازش زبان طبیعی NLP است که با یادگیری ساختار ژنتیکی زبان انسان نسخه‌ هایی را به وجود می‌ آورند. این نسخه ها در نگاه اول مشابه آن چیزی است که توسط یک فرد واقعی نوشته شده باشد.

در این شیوه کاربر می‌ تواند درخواست خودش مانند شرح کوتاه و مختصری از کسب و کار یا هر موضوع دیگر به همراه کلمه کلیدی یا هر اطلاعاتی که مرتبط با موضوع مورد نظرش می‌ باشد را وارد کند. هوش مصنوعی با استفاده کردن از این اطلاعات وارد شده به همراه دیگر داده‌ هایی که در دسترس دارد، محتوایی را تولید می‌ کند که دقیقاً مطابق با موضوعی است که کاربر اطلاعات اولیه را به آن داده است.

موضوع مهم در خصوص هوش مصنوعی این است که هر چه بیش تر از آن استفاده کنید، دانش و اطلاعات بیش تری دریافت خواهد کرد و هر بار دقیق‌ تر از دفعات قبلی می‌ تواند محتوای مورد نظر را تولید کند. البته برای دقیق‌ تر شدن این روند می‌ توانید افکار خودتان را در خصوص خلاقیت‌ های آن به زبان بیاورید بیان کنید و این که چه کاری را دوست ندارید.

تولید محتوا برای سایت با هوش مصنوعی

ایده‌ های ارائه شده با هوش مصنوعی

این که شما در مورد چه موضوعی بنویسید، چگونه موضوع خود را پیش ببرید و به چه نکاتی توجه کنید، همواره از دغدغه‌ های ذهنی یک محتوا نویس است که هوش مصنوعی در این زمینه نیز وارد عمل شده و ایده‌ های متفاوتی را به شما ارائه می‌ دهد. حال شاید بپرسید هوش مصنوعی چگونه می‌ تواند این کار را انجام دهد؟

ابزارهای محتوا در هوش مصنوعی همان طور که تولید محتوا را برای شما انجام می‌ دهند، می‌ توانند ایده‌ های متفاوت و جذابی را نیز به شما ارائه دهند. وقتی که ابزار هوش مصنوعی ایده‌ های متفاوت خود را ارائه می‌ کند، ابزارها طرح‌ های پیشنهادی و هم چنین ارتباطات مرتبط با همان ایده را به کاربر ارائه خواهند داد. در این حالت باید اطمینان داشته باشید که همه مطالب و نکات مهم را درج کرده‌ اید.

روند این کار به این شکل است که ابزار هوش مصنوعی با استفاده کردن از استراتژی‌ های NLP این کار را انجام می‌ دهد، یعنی این ابزار از میان میلیاردها مقاله که در خصوص یک موضوع خاص و مشترک هستند، جستجو کرده و حوزه‌ های مختلف تحت پوشش آن را بررسی کرده و سپس شکاف‌ های گمشده در این زمینه را نیز پیدا می‌ کند.

به نظر شما در این حالت چه اتفاقی خواهد افتاد و این ابزار پرکاربرد چه کمکی به شما خواهد کرد؟ در این حالت است که شما محتوایی بسیار جامع‌ تر و بهتر از رقبای خود ایجاد خواهید کرد و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی این تضمین را به شما می‌ دهند که کلیه اطلاعات در خصوص موضوع مورد نظر شما را به مخاطبان ارائه می‌ دهند. به بیانی می‌ توان گفت که اعتماد و اعتبار شما در این حالت افزایش خواهد یافت.

 پیشنهاد مطالعه : آموزش نحوه استفاده از کلمات کلیدی در سایت 

هوش مصنوعی جهت چه نوع محتوایی کارایی دارد؟

محتواهایی که با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌ شوند، مختلف هستند. اما در حال حاضر این تکنولوژی و فناوری جهت تولید کردن بسیاری از محتواهای نوشتاری مانند کتاب‌ های الکترونیکی، پست‌ های وبلاگی، ایمیل‌ ها، فهرست‌ های محصولات، عنوان مقاله، موضوعات و مواردی از این قبیل مهارت بیش تر و بهتری از خود نشان می‌ دهد. به طوری که محتواهای نوشتاری تولید شده به وسیله هوش مصنوعی کیفیت بسیار خوب و بالایی را دارا هستند.

با این حال با توجه به محبوبیتی که ابزارهای هوش مصنوعی در بین کاربران پیدا کرده‌ اند، جهت اتوماسیون و ایجاد صدا و ویدئو نیز حرکت‌ های جالب توجهی صورت گرفته است. به این ترتیب احتمال می‌ رود که ابزارهای هوش مصنوعی بهتر و بیش تری در آینده نه چندان دور در اختیار داشته باشیم که دقیقاً بر روی چنین موضوعاتی تمرکز دارند.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

جایگزینی هوش مصنوعی به جای نیروی انسانی برای تولید محتوا، بله یا خیر؟

با ظهور هوش مصنوعی سوالات متفاوت و مختلفی در خصوص جایگزینی هوش مصنوعی به جای نیروی انسانی جهت تولید محتوا به ذهن کاربران به ویژه افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، می‌ رسد و به دنبال دستیابی به یک پاسخ قطعی و منطقی برای این سوال هستند که آیا هوش مصنوعی برای تولید محتوا می تواند جای نیروی انسانی را بگیرد یا خیر؟

با توجه به شناختی که از هوش مصنوعی پیدا کرده‌ ایم، قطعاً پاسخ این سوال منفی است. ربات‌ ها با همه تلاش‌ هایی که جهت تولید محتوا به خرج می‌ دهند، بعید است بتوانند جایگزین خوبی برای نیروی انسانی باشند، چون می‌ دانیم تولید محتوا به ویژه اگر متمرکز بر معیارهای خاصی باشد و یا جنبه علمی پیدا کند یک کار کاملاً خلاقانه است و هم چنان ما جهت تولید کردن محتوا به خلاقیت‌ ها و نوآوری‌ های نیروی انسانی نیازمند هستیم.

هر چه قدر که ابزارهای هوش مصنوعی رایج‌ تر شوند، در واقع آن ها می‌ توانند راه‌ های بیش تری جهت افزایش تولید محتوا پیدا کنند و به این اطمینان برسند که برندها و بازاریابان وقتی محتوایی را انتشار می‌ دهند که کیفیت بهتر و بالاتری داشته باشد. برای شروع تولید محتوا با ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است این ابزارها نیاز به لمس نیروی انسانی داشته باشند، حال این لمس کردن ممکن است شامل قالب بندی یا ویرایش باشد یا حتی ممکن است ابزار نیاز داشته باشد کاربر متناسب با پلتفرمی که از آن استفاده می‌ کند دست به بهینه سازی محتوا بزند.

توجه کنید حتی اگر هوش مصنوعی تسلط کامل و کافی به خواسته‌ ها و نیازهای کاربر برداشته باشد، شاید شما مجبور شوید گاهی اوقات تغییراتی هر چند جزئی در محتوای تولید شده به وجود بیاورید تا این محتوا باب میل تان باشد.

مزایای تولید محتوا با هوش مصنوعی

از زمانی که هوش مصنوعی به عنوان نوعی ابزار جهت تولید محتوا مطرح شده است، این موضوع از جنبه‌ های مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و دلایل مختلفی جهت پذیرش این موضوع ارائه شده است که می توان از این ابزار برای تولید محتوای بهتر و با کیفیت‌ تر استفاده کرد. به بیان دیگر می‌ توان گفت که ابزارهای هوش مصنوعی می‌ توانند به عنوان نوعی کمکی یا همراه جهت تولید فرایند تولید محتوا در کنار شما باشند.

به این ترتیب تلاش شما برای تولید کردن محتوای مورد نظر افزایش یافته و به این اطمینان خواهید رسید که محتوای تولید شده می تواند نظر کاربران و مخاطبان را به خود جلب کرده و رتبه خوبی در موتورهای جستجوگر به دست بیاورد.

این ابزارها در زمینه‌ های مختلفی مانند ایده پردازی خلاقانه، نوشتن محتوا و انتخاب کردن کلمات کلیدی کمک خواهند کرد. یعنی از همان ابتدای نوشتن محتوا در کنار شما هستند. البته فراموش نکنید که هم چنان این ابزار نیازمند نیروی انسانی است و محتوا نویس باید قطعات تولید شده با استفاده از ابزار هوش مصنوعی را ویراستاری کند و موارد مورد نیاز را تغییر دهد، اما این کار روند تولید محتوا را افزایش می‌ دهد و می‌ توان گفت یکی از مزایای استفاده از این ابزارها افزایش دادن سرعت عملی است که محتوا نویس به آن نیاز دارد.

طراحی سایت در مشهد به کمک هوش مصنوعی

آن چه که در خصوص استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای کاربران در قالب طراحی سایت ارائه می‌ شود، بهبود یافتن استراتژی‌ های آموزشی، فروشگاه‌ های تحت وب، کتابخانه‌ های آنلاین و غیره است که هوش مصنوعی بدون هیچ سر و صدایی از این استراتژی‌ ها بهره لازم را برده است. در ارتباط با سئو و تولید محتوا نیز موارد زیر با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی قابل اجرا هستند که طراحان وب شرق جهت تولید محتوا برای سایت با هوش مصنوعی از آن استفاده می کنند.

درک کلمات کلیدی با هوش مصنوعی

درک کلمات کلیدی با استفاده از هوش مصنوعی ویژگی خاصی است که در طراحی سایت مشهد مورد توجه طراحان قرار می‌ گیرد. گوگل این توانایی را دارد که از الگوریتم‌ های یادگیری ماشینی جهت درک بهتر هدف کاربران در ارتباط با کلمات جستجو شده استفاده کند که این کار با استفاده از رفتارهای قبلی کاربر انجام می‌ شود. مثلاً وقتی کاربر کلمه یا واژه‌ ای را در گوگل جستجو کرده باشد، در دفعات بعدی الگوریتم‌ ها درک عمیق‌ تری از همان واژه دارند و راحت‌ تر می‌ توانند جستجوهای لازم در این خصوص را انجام دهند.

در واقع می‌ توان گفت که الگوریتم یادگیری ماشین حدس و گمان‌ ها را کنار گذاشته و دقیقاً همان واژه و کلمه اصلی را جستجو می‌ کند.

شخصی سازی

طبق ویژگی شخصی‌ سازی موتورهای جستجوگر دقیقاً بر اثر رفتار کاربران، به کاربر نتایجی را اعلام می‌ کنند که به دنبال آن هستند. در واقع شخصی‌ سازی به موتورهای جستجوگر مانند گوگل کمک می‌ کند که نتایج جستجو را به صورت شخصی‌ سازی برای هر کاربری ارائه دهند.

جستجوی صوتی

بر اساس درک هوشمند و بهره‌ گیری از هوش مصنوعی، دستیارهای دیجیتالی مطابق با درخواست کاربران پیاده سازی شده‌ اند. یعنی وقتی که محتوا نویس قصد تولید محتوا را دارد و به فکر سئو در سایت خودش است، باید تکنولوژی‌ هایی مانند جستجوی صوتی را مدنظر قرار دهد. در واقع می‌ توان گفت یکی از راهکارها جهت بهینه‌ سازی سایت و ارائه خدمات بهتر به کاربران جستجوی صوتی است که طراحان وب شرق این آیتم را در طراحی خود اعمال می‌ کنند.

با توجه به توضیحاتی که در خصوص ابزارهای مختلف هوش مصنوعی دادیم، حال به این موضوع واقف هستید که این ابزار چگونه می‌ تواند در ارائه دادن محتواهای بهتر و مفیدتر به طراحی سایت در مشهد نیز کمک کند. در این زمینه طراحان ما در وب شرق با کمک‌ گیری از ابزارهای هوش مصنوعی به محتوا نویس این امکان را می‌ دهند که محتواهای خود را با کیفیت بالاتری ارائه دهند.

در واقع شاید بتوان استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را نوعی ابزار کارآمد برای طراحان دانست که با کمک آن طراحی سایت را بهتر انجام می‌ دهند. برای ارائه خدمات سئو در مشهد نیز طراحان وب شرق از فناوری هوش مصنوعی بهره گرفته اند تا بتوانند طراحی سایت را به شیوه‌ ای نوین و امنیت و امکانات بهتری ارائه دهند.

ارسال شده در
دسته‌بندی نشده

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها