طراحی سایت طلا و جواهرات در مشهد

طراحی کردن یک سایت طلا و جواهرات در مشهد برای صنف طلا فروشان به درک بالایی از این کسب و کار نیاز دارد. در واقع طراحی کردن یک وب سایت ممکن است از یک هفته تا حدود شش ماه زمان لازم داشته باشد، اما پس از آن که طراحان فروشگاه آنلاین سایت طراحی شده را به کارفرما تحویل دادند، چه اتفاقی می‌ افتد؟

قبل از آن که اقدام به طراحی سایت طلا و جواهر در مشهد کنید بهتر است به دنبال یک گروه طراحی حرفه‌ ای باشید. چون واضح است که هدف از طراحی کردن یک سایت طلا فروشی جهت استفاده از اسم آن نیست و هدف کارفرما از ساخت چنین وب سایتی فروش محصولات خود، برند سازی، گسترش دادن کسب و کار، پیشی گرفتن از دیگر رقبا و در نهایت نیز کسب سود بیش تر در فروش حداکثری می‌ باشد. در ادامه علاوه بر بررسی کردن مهم‌ ترین خدماتی که توسط طراحان وب شرق ارائه می‌ شود، برخی از ویژگی‌ های منحصر به فرد و خدمات یک سایت تخصصی در حوزه طلا و جواهرات که توسط این تیم حرفه‌ ای ارائه می‌ شود را خواهیم داشت.

خدمات ما در زمینه طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت طلا و جواهرات در مشهد

برای مشاهده جزئیات روی هر نمونه کلیک کنید.

img

سایت شرکتی

img

سایت فروشگاهی

img

سایت شرکتی فروشگاهی

تعرفه های طراحی سایت شرکتی مشهد

بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
مالکیت 100% سایت به نام شما
مشخصات هاست ها بدین شرح است: حافظه داخلی 2 گیگابایت، رم 1 گیگابایت و سی پی یو 2 هسته ای

پلن شرکتی

تومان0/
فاکتورها/برآوردها
پرداخت آنلاین
برگه زمان پروژه ها
معاملات مکرر
پورتال مشتری
فاکتورها/برآوردها
پرداخت آنلاین
برگه زمان پروژه ها
معاملات مکرر
پورتال مشتری
فاکتورها/برآوردها
پرداخت آنلاین
برگه زمان پروژه ها
معاملات مکرر
پورتال مشتری
پرفروش
فاکتورها/برآوردها
پرداخت آنلاین
برگه زمان پروژه ها
معاملات مکرر
پورتال مشتری
طراحی سایت طلا و جواهرات

نمونه‌ هایی از خدمات ارائه شده توسط تیم تخصصی ما

• سئو و بهینه‌ سازی سایت

جهت فروش بیش تر و رونق کسب و کار در بستر وب سایت‌ ها شما نیاز دارید تا سایت شما بیش از دیگر سایت‌ های رقیب دیده شود، قطعاً مشتریان علاقه مند به طلا و جواهرات لیستی از وب سایت‌ هایی را در اختیار ندارند که به صورت آنلاین طلاهای خودشان را می‌ فروشند، یعنی آن ها صرفاً مرورگر کامپیوتر یا موبایل خودشان را باز می‌ کنند و با یک بینگ یا در گوگل کالای مورد نظرشان را جستجو می‌ کنند. در این جاست که سئو و بهینه‌ سازی اختصاصی جهت سایت‌ های طلا فروشی برای انواع موتورهای جستجوگر مانند گوگل به کار می‌ آیند.

• نمونه سایت طلا فروشی

اگر یک سایت به صورت اختصاصی برای طلا فروشی طراحی شده باشد و در کنار آن برای سئو بهینه شده و کاملاً کدنویسی شده باشد، اما ظاهری مخاطب پسند و جذاب نداشته باشد، این سایت فاقد ارزش است. یعنی یک سایت طراحی شده باید بتواند در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جذب کند. طراحان وب شرق با به کار گیری یک تیم تخصصی در حوزه طراحی کردن سایت‌ ها و فروشگاه‌ های آنلاین مانند صنف طلا و جواهرات و دیگر اشیا و عناصر قیمتی توانسته‌ اند چنین ویژگی را برای سایت‌ های خود به وجود بیاورند.

• تامین امنیت و پشتیبانی

همواره تراکنش‌ های بالایی در صنف طلا و جواهرات رخ می‌ دهد، پس حتماً باید با تهیه کردن گواهی SSL معتبر و کدنویسی حرفه‌ ای امنیت سایت و هم چنین مشتریان آن توسط تیم طراحان تضمین شود، ضمن آن که با ارائه پشتیبانی مداوم و ۲۴ ساعته بتواند بهترین جایگاه در گوگل را جهت فروش محصولات ارزشمند برای این سایت‌ ها فراهم کند.

• طراحی لوگو حرفه‌ ای

محصولاتی که با طلا و جواهرات ساخته می‌ شوند، تابنده‌ ترین اشیا می‌ باشند، حال اگر نام برند و طراحی لوگو به صورت کاملاً حرفه‌ ای از اجناس داخل فروشگاه یا وب سایت باشد، قطعا درخشنده‌ تر نیز خواهد شد. با طراحی کردن چنین لوگویی به صورت اختصاصی و حرفه‌ ای می‌ توانید نام تجاری و برند خودتان را در ذهن مشتریان تان هک کنید.

• خدمات برندینگ و تبلیغات

برای به دست آوردن موفقیت‌ های بیش تر و هم چنین موقعیت‌ های برتر در سایت‌ های کسب و کار شما باید در این حوزه شناخته شده باشید تا مدت‌ ها نام برند و نام تجاری شغل تان در ذهن مردم بماند. پس برای رسیدن به چنین هدفی لازم است فعالیت‌ هایی را دنبال کنید که بیش تر دیده شوید. جهت موقعیت مکانی در پلتفرم‌ های آنلاین، طراحی لوگوی طلا فروشی به صورت نفیس، تبلیغات اختصاصی و ویژه در سایت طلا فروشی، فعالیت در شبکه‌ های مجازی و اجتماعی مختلف و غیره از این دست فعالیت‌ ها هستند.

• طراحی اپلیکیشن

به طور معمول خریداران طلا و جواهرات افرادی هستند که به دنبال حفظ ارزش مال خودشان و سرمایه‌ گذاری می باشند، پس نیازمند این موضوع هستند که به صورت مستمر و دائم در جریان تغییرات قیمت طلا و جواهرات، نقره و حتی دیگر فلزات قیمتی باشند. برای دستیابی به چنین نتیجه‌ ای و چک کردن دائم سایت، هم چنین باز و بسته کردن مکرر مرورگرها، قطعاً برای این افراد خسته کننده خواهد بود. در این حالت است که طراحی یک اپلیکیشن خوب و اختصاصی برای خرید و فروش طلا و جواهرات توسط تیم طراحان وب سایت شرق می تواند چنین مشکلی را برطرف کند.

• طراحی اپلیکیشن

به طور معمول خریداران طلا و جواهرات افرادی هستند که به دنبال حفظ ارزش مال خودشان و سرمایه‌ گذاری می باشند، پس نیازمند این موضوع هستند که به صورت مستمر و دائم در جریان تغییرات قیمت طلا و جواهرات، نقره و حتی دیگر فلزات قیمتی باشند. برای دستیابی به چنین نتیجه‌ ای و چک کردن دائم سایت، هم چنین باز و بسته کردن مکرر مرورگرها، قطعاً برای این افراد خسته کننده خواهد بود. در این حالت است که طراحی یک اپلیکیشن خوب و اختصاصی برای خرید و فروش طلا و جواهرات توسط تیم طراحان وب سایت شرق می تواند چنین مشکلی را برطرف کند.

امکانات ویژه طراحان وب شرق برای طراحی سایت طلا فروشی

طراحان ما در وب شرق جهت طراحی سایت طلا و جواهرات در مشهد، امکانات ویژه‌ ای را برای این کار در نظر می‌ گیرند که برخورداری از این امکانات در واقع نوعی امتیاز برای سایت‌ ها محسوب می‌ شود و می‌ تواند در رونق پیدا کردن کسب و کار در حوزه خرید و فروش طلا و جواهرات کمک شایان توجهی داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از:

مجهز کردن سایت فروشگاهی به SSL

یکی از روش‌ های رایج جهت بالا بردن امنیت سایت فروشگاهی در هنگام طراحی، استفاده از کردن از پروتکل https است. با استفاده از چنین پروتکلی می‌ توانید از شرکت ارائه کننده خدمات هاستینگ درخواست کنید تا گواهی SSL را برای تان فعال کنند. اگر هم از سیستم‌ های مدیریتی وردپرس برای وب سایت یا فروشگاه اینترنت خود استفاده می‌ کنید، در این حالت می‌ توانید از افزونه Easy SSL استفاده کنید.

قرار دادن دیوار آتش یا فایرال برای فروشگاه اینترنتی

فایرال یا دیوار آتش به نوعی لایه محافظتی گفته می‌ شود که از دسترس‌ های غیرمجاز و مخرب به سایت‌ ها پیشگیری می‌ کند. پس اگر به فکر افزایش امنیت سایت هستید، می توانید از مجموعه کدهایی استفاده کنید که از حمله هکرها پیشگیری می‌ کند. در این رابطه احتمالاً نام واژه امنیت فراگیر وردپرس را در بخش سی‌ ام‌ اس وردپرس شنیده باشید. با نصب و سپس تنظیم کردن این افزونه می توانید سایت خودتان را از حمله هکرها محفوظ نگه دارید. در همین افزونه هم چنین می‌ توانید جهت تغییر آدرس ورود به مدیریت اقدام کنید. به این ترتیب افراد ناشناس آدرس لاگین فروشگاه شما را نخواهند داشت.

ایجاد پنل پیامکی

یک پنل پیامکی چه مزایایی می تواند برای سایت داشته باشد؟ اگر قصد دارید سایت شما در بین سایت رقبا بهتر و بیش تر دیده شود و از طرفی به کسب و کار خودتان رونق ببخشید، ایجاد پنل پیامکی را فراموش نکنید. وجود پنل پیامکی بلافاصله پس از خرید پیامکی برای مشتری ارسال می‌ شود، هم زمان همان پیامک برای مدیر سایت یا کارشناس پشتیبانی نیز ارسال خواهد شد. به این ترتیب هم مشتری و هم مدیران سایت از میزان تراکنش‌ ها و خریدها مطلع خواهند شد. در واقع می‌ توان گفت یکی از مهم‌ ترین و قابل توجه‌ ترین آیتم‌ ها در طراحی سایت‌ های فروشگاهی به ویژه طراحی سایت فروشگاهی طلا و جواهر در مشهد که اهمیت بالایی دارد، می باشد.

تضمین امنیت اطلاعاتی کاربران

وقتی سایتی فروشگاهی را به وجود می‌ آورید، به عنوان مدیر آن جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران موظف هستید. این موضوع برای مشتریان شما اهمیت بسیار زیادی دارد که اطلاعات ورودی‌ شان به سایت شما حفظ شود که بعدها دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. برای این کار نیز طراحان وب شرق از تکنیک‌ های متفاوتی جهت بالا بردن امنیت اطلاعات کاربران استفاده می‌ کنند که عبارتند از:
1. ایجاد کردن رمز عبورهای متفاوت برای کاربران:
2. یادآوری مکرر و خودکار به کاربران جهت تغییر دادن رمز عبور خودشان:
3. تعیین کردن قوانین خاص جهت رمزگذاری به طور مثال رمز عبور شامل اعداد، حروف و به صورت ۸ کاراکتری

ویژگی‌ های انحصاری جهت طراحی سایت طلا و جواهر در مشهد

• دسته‌ بندی‌ های مناسب و اختصاصی به صورت پیش فرض برای کلیه محصولات سایت:
• امکان تعریف کردن انواع تگ‌ ها و اسکیما به طور اختصاصی مانند تگ کنانیکال برای کلیه صفحات سایت:
• ارائه مشخصات کیفی و کمی از پیش تعریف شده از طریق داشبورد مدیریتی سایت برای کالاهای مورد نظر از جمله وزن سرویس طلا، عیار طلا، شماره، سایز، رنگ دستبندها، کد کارگاهی، طول محصولات، هزینه اجرت و غیره :
• سیستم حسابداری کارآمد و حرفه‌ ای ویژه صنف طلا فروشی:
• امکان درج کردن نام برند و لوگو برای تصاویر از سرویس‌ ها و ست‌ های طلا:

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.